Specialistii procesului de prospectare stiu ce vor sa auda si ce nu vor sa auda clientii prospectati. Sa invatam de la ei cateva strategii de vanzari in acest sens!
Toti oamenii de vanzari de succes stiu ca exista o serie de aspecte pe care clientii prospectati vor sa le auda atunci cand sunt abordati si altele care ii plictisesc, care ii enerveaza, care ii fac sa inchida orice conversatie. Tu stii care sunt aceste lucruri?
Ce nu vor clientii prospectati sa auda?
Pe scurt, s-au plictisit de discursuri ample ai pompoase, nu vor sa piarda timpul si sunt tot timpul grabiti. Asadar iata ce sa nu faci:
- sa nu vrei sa pari un super expert, super specialist cu un monolog sec care vorbeste doar despre ofertele sale;
- nu fi agentul comercial care pune inrebari ca la interogatoriu, vrand sa para cel mai bun descoperitor al nevoilor;
- nu fi agentul de vanzari care se incurca in oferte, avantaje. beneficii, uitand de orice altceva;
- nu te duce la o intalnire cu un potential client fara sa stii cine este, cu ce se ocupa, ce nevoi are organizatia pe care o reprezinta, cum isi manifesta nevoile, etc.;
- nu il face pe client sa piarda o ora fara sa afle nimic.
Ce vor clientii prospectati sa auda?
Practic, opusul celor de mai sus. Vrea maximul pe care il poate obtine dintr-un minim de timp petrecut intr-o intalnire/discutie/sedinta.
Iata ce sa faci!
- provoaca-l sa nu vorbeasca mult, sa nu isi dezvaluie prea mult proiectele, problemele;
- vorbeste despre inovatii, foloseste noi metode de comunicare si noi discursuri;
- povesteste-i despre realizarile din cele mai bune companii, in materie de inovatii;
- arata-i realizarile din propriul sector de activitate, chiar si din firma lui.
Iti doresti sa afli care sunt cele mai bune strategii de vanzari pentru dezvoltarea afacerii tale? Atunci te asteptam la Trainingul Intensiv ”Atinge Excelenta in Vanzari”. Pentru mai multe detalii, click aici!
Autor: Claudia Caraba