Un bun copywriting creeaza imagini interesante in mintea cititorului. Iata cateva trucuri simple care te vor ajuta sa creezi campanii de emailing mai eficiente:

  1. Fa emailul usor de citit

Pentru a atrage atentia, in primul rand, un email trebuie sa aiba un titlu interesant, si in al doilea rand, continutul sa fie usor de citit. Asadar, ai grija la urmatoarele detalii:

  • Pastreaza paragrafe scurte
  • Nu utiliza fraze complicate
  • Foloseste bullet-uri astfel incat sa scoti in evidenta unele avantaje, dezavantaje sau caracteristici
  • Foloseste sinonime pentru acelasi cuvant sau aceeasi expresie astfel incat sa nu creezi senzatia ca repeti anumite lucruri

 

  1. Foloseste imagini si cuvinte magice

Insereaza imagini care ii vor trezi anumite sentimente cititorului. De exemplu, foloseste-te de o imagine care il va face pe cititor sa isi imagineze cum se va simti in vacanta mult dorita si cat de relaxanta va fi aceasta, imagini care arata un ten cu mai putine riduri, ca urmare a folosirii unei anumite creme, etc. Foloseste-te de imagini specifice dar nu intr-atat de specifice incat sa nu mai lase loc pentru imaginatie.

Foloseste-te de anumite cuvinte cum ar fi: gratis, nou, redus, etc. Foloseste-le de cate ori ai ocazia, insa ai grija sa le folosesti scotand in evidenta beneficii si nu caracteristici. Spune-le cititorilor cum viata lor se va imbunatati ca urmare a folosirii unui anumit produs.

 

  1. Acorda atentie subiectului emailului

Gandeste-te ca intr-o zi primesti doua emailuri. Subiectul primului email suna in felul urmator: „Cursul meu te va invata tot ce trebuie sa stii despre vanzari”. Subiectul celui de-al doilea email suna asa: „Afla ce secret am folosit pentru a avea vanzari mai eficiente”. Pe care dintre  cele doua ai alege sa le citesti? Punem pariu ca pe al doilea. De ce? Pentru ca are un mod inteligent de a prezenta o informatie ce prezinta clar avantajul unic pe care il are de oferit vanzatorul cititorului.

Primul spune doar „Cursul meu te va invata tot ce trebuie sa stii despre vanzari”. Dar cine sunt eu si de ce ar trebui sa iti pese?  In cel de-al doilea, informatia pe care am sa ti-o impartasesc  este secreta si mi-a adus vanzari mai eficiente.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Retine faptul ca ai nevoie de un „carlig” cu ajutorul caruia sa captezi atentia cititorului aratandu-i ce anume face produsul tau si ce ii ofera acestuia in mod special.

 

  1. Spune o poveste

Pentru a avea succes, textul trebuie sa capteze atentia cititorului. Ar putea fi o poveste despre persoana care a dezvoltat produsul sau o poveste a cuiva care a folosit produsul si a carui viata a fost schimbata in urma folosirii acestuia.

Ideea este ca cititorul sa se identifice cu persoana din poveste, sa il faca sa devina suficient de implicat incat sa citeasca textul pana la final si sa ajunga la concluzia:  „Sunt exact ca aceasta persoana si nu exista un motiv pentru care nu pot avea parte de aceeasi experienta folosind acelasi produs”.