Ultimii ani au marcat o expunere din ce în ce mai mare a companiilor către mediul online. Departamentele de HR s-au înscris în această tendință, software-urile de resurse umane automatizând multe dintre activitățile lor curente.

Criza sanitară care a început în luna martie 2020 nu a făcut decât să accentueze acest trend. În domeniile în care a fost posibil, angajații au lucrat de acasă. Departamentul HR nu a făcut excepție, specialiștii apreciind că multe dintre business-uri vor regândi spațiul în care angajații lucrează, chiar și după ce riscul epidemic va trece.

Jobul viitorului va fi cel mai probabil flexibil, cu spații de birouri mai mici și angajați care își vor desfășura activitatea și de acasă. Un job croit parcă pe dorințele tinerilor din generația Millenials, care și-au dorit acest lucru încă dinaintea apariției crizei medicale. Cu atât mai importantă devine, în acest context, utilizarea unui software HR online.

Iar dacă acesta se adresează întregii companii, nu doar specialiștilor din HR, interconectând managerii, angajații și oamenii de HR în cadrul aceleiași platforme, dând acces la fluxurile și informațiile de HR relevante pentru fiecare, cu atât mai bine.

De ce să optezi pentru un soft HR în cloud?

Dosarele și teancurile de hârtii au fost înlocuite încă din anii precedenți de software-uri de resurse umane. Transferul lor în format digital înseamnă automatizarea fluxurilor de lucru și ușurință în accesarea datelor. Rezultatul? Simplificarea sarcinilor departamentului HR, în special a celor administrative. Adică economie de timp și de energie pentru angajați, în fiecare zi.

Un soft HR în cloud este pasul următor. Contextul actual accentuează importanța utilizării tehnologiei în cloud, ce presupune înlocuirea aplicațiilor descărcate pe computer cu aplicații online. Practic, persoanele abilitate pot accesa aceste date și le pot modifica instantaneu, de oriunde: de la birou, de acasă sau din orice loc există o conexiune internet – și de pe orice dispozitiv.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Pentru departamentul HR, acest lucru înseamnă eficiență crescută și risc de eroare umană mult mai mic. Tehnologia în cloud permite păstrarea datelor în siguranță deplină. În același timp, cu fiecare dosar electronic al angajatului aflat la câteva click-uri distanță, eficiența departamentului HR crește.

Informația poate fi accesată cu ușurință și printată direct, sau organizată în rapoarte cu valoare adăugată, cu un consum minim de timp și energie. Responsabilii HR au, prin intermediul unui soft HRM în cloud performant, toate datele la îndemână, accesibile 24/7, de pe orice dispozitiv. Un soft de resurse umane în cloud va fi actualizat în mod centralizat și regulat de către furnizor, oricând e nevoie, fără întreruperi pentru client, așa cum se întâmplă de obicei în cazul soft-urilor instalate on-premise. Aceste update-uri, ne-intruzive pentru client, acoperă securitatea datelor existente, respectarea reglementărilor în vigoare și accesul la noile dezvoltări oferite de platformă.

Un soft HR online permite, de asemenea, trasabilitatea și un bun control al documentelor și al modificărilor efectuate. Să luăm exemplul unei noi proceduri pentru angajații dintr-un anumit departament. Dacă acest document ce trebuie modificat de mai multe persoane – responsabil HR, manager departament, team-leaderi – circula înainte sub forma unui atașament la mail, acum informațiile sunt stocate în același loc, fiecare dintre participanți vizualizând mereu ultima variantă. Modificările sunt ușor de identificat, responsabilitățile sunt clare, cu rezultate vizibile pe termen lung din punct de vedere al corectitudinii și eficienței.

Pe de altă parte, un soft HR online cu multiple opțiuni de self-service crește independența tuturor membrilor organizației. Angajații își pot vizualiza, în timp real, numărul de zile de concediu și stadiul de aprobare a diverselor cereri, fluturașul de salarii sau contractul de muncă, în timp ce toată lumea poate lansa diverse cereri – de recrutare, de lucru de acasă, etc – direct din platforma HR. 

 Sincron HR Software, platforma în cloud cu multiple funcționalități

Conceput pentru a facilita  evoluția departamentului de HR către mediul de business digital, soft-ul de resurse umane în cloud Sincron HR Software este perfect adaptat departamentului HR actual.

Utilizându-l, profesioniștii HR au la dispoziție un instrument sigur și prietenos, accesibil de oriunde și special gândit pentru a facilita activitatea departamentului și interacțiunea HR-ului cu restul organizației.

Deschisă către integrarea cu alte aplicații, soluția Sincron HR Software acordă o atenție specială alinierii la cerințele GDPR, dar și respectării celorlalte prevederi legislative în vigoare. Aceasta este permanent adaptată de specialiști pentru a integra modificările legislative. Update-urile de securitate sunt și ele o prioritate, pentru că știm cât de important este acest aspect pentru orice business.

O funcționalitate specială oferită clienților Sincron HR este cea de HR Analytics. Soft-ul HRM Sincron integrează un instrument profesionist de HR Analytics, ce îți permite să analizezi datele, extrăgând insight-uri valoroase de business. Departamentul de HR poate analiza, monitoriza și raporta datele într-o manieră relevantă pentru soluționarea problemelor complexe generate de contextul economic actual.

Datele prind viață și conduc la identificarea de avantaje competitive cu ajutorul Sincron HR Software – platforma software disponibilă în cloud și deschisă către integrarea cu alte aplicații.