Cand vine vorba de Content Marketing, fiecare companie ar trebui sa integreze aceasta forma de marketing in strategia sa. Cel mai simplu mod de a face Content Marketing eficient este acela de a veni in permanenta cu informatii proaspete si continut de calitate. Cu toate acestea, exista anumite greseli pe care companiile le fac deseori cand creaza continut. Ti-am pregatit aici o lista cu 5 greseli pe care ar trebui sa le eviti in Content Marketing:

Content nepotrivit pentru dispositive mobile

Optimizarea mobila este un subiect discutat intens in ultimii ani. Cu toate acestea, multe companii se concentreaza atat de mult ca site-urile lor sa fie bine optimizate pentru desktop, incat afisajul pe mobil este deseori ignorat.

Acest lucru dauneaza semnificativ experientei oferite clientilor. Miliarde de persoane folosesc internetul prin intermediul dispozitivelor mobile, iar majoritatea acestora parasesc paginile care nu sunt optimizate pentru mobil.

Acest lucru nu doar ca iti va diminua numarul de clienti, dar va mari si sansele de a reduce vizibilitatea in paginile rezultatelor oferite de motoarele de cautare.

Continut bazat doar pe text

Au disparut zilele in care postarile simple de pe blog se aflau in fruntea marketingului de continut. Astazi, Content Marketing se bazeaza pe mai mult de atat, de la imagini complexe, videoclipuri, interviuri, povesti live pana la podcast-uri si animatii de tot felul.

Una dintre cele mai mari greseli pe care le poti face este sa iti rezumi continutul doar la text. Continutul tau ar trebui sa urmeze un plan editorial detaliat, care sa includa mai multe tipuri de content destinate publicului tinta. Oamenii sunt atrasi de vizualuri puternice, interactive si creative. Oricat de captivante ar fi textile utilizate, simplitatea nu este cea mai buna alegere daca iti doresti sa ajungi la un public cat mai mare.

Continut fara scop

Este uimitor cat de multe companii continua sa produca continut in cantitati uriase pentru a atrage trafic. Problema acestor companii este ca produc continut care nu vorbeste cu un anumit public si nu urmareste un scop bine definit. Acest gen de continut nu este conceput pentru a fi util sau impartasit.

  • Tehnici de vanzare
  • Finanate si economie
  • Management si leadership
  • Marketing si branding
  • Marketing online
  • Resurse umane
  • PR si comunicare
  • Idei de afaceri
  • Interviuri antrepenori de succes
  • Povesti despre afaceri de succes
  • Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

Tehnici de vanzare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Cum sa fii un lider eficient

    Cum sa fii un lider eficient

Cum sa fii un lider eficient

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Instrumente creative pentru reclame virale

    Instrumente creative pentru reclame virale

Instrumente creative pentru reclame virale

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Marketing online

    Marketing online

Marketing online

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Resurse umane

    Resurse umane

Resurse umane

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • PR si comunicare

    PR si comunicare

PR si comunicare

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Start afacere

    Start afacere

Start afacere

Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Asa cum produsele sau serviciile vandute au ca scop oferirea unei experiente pozitive pentru clienti si imbunatatirea vietii lor prin anumite aspecte, continutul online ar trebui sa urmareasca acelasi lucru. Publicul se asteapta la mai mult de la continutul tau. Vor sa consume continut de inalta calitate, care sa le ofere un plus in viata personala sau profesionala.

Lipsa continutului de calitate

Exista o sete permanenta pentru continutul de inalta calitate. Si nu doar publicul tau il doreste. Google recompenseaza site-urile care ofera continut valoros si relevant pentru audienta.

Orice continut care nu este sustinut de date relevante nu merita publicat. 

In primul rand, ar trebui sa acorzi timp echipei tale pentru a produce continut de buna calitate. Desi este bine sa publici frecvent, este mai important sa acorzi prioritate calitatii. 

Continut neoptimizat

Content Marketing nu poate fi eficient fara SEO. Continutul care nu este optimizat pentru motoarele de cautare este putin probabil sa aduca rezultate pozitive pentru compania ta, cu atat mai putin sa fie gasit cu usurinta printre rezultatele Google.

Solutia in acest caz este investitia in practicile SEO.

Efectueaza mai intai o cercetare asupra cuvintelor cheie, deoarece acest lucru sta la baza tuturor celorlalte activitati legate de optimizare.  Mai exact, intocmeste o lista cu cei mai relevanti termeni pentru afacerea ta, pe care publicul vizat ii va folosi pentru a ajunge la continutul tau.  

In concluzie, pentru a face Content Marketing eficient, trebuie sa identifici ceea ce nu functioneaza in strategia ta actuala. Evitand aceste erori des intalnite, vei fi mult mai aproape de un continut calitativ pe care publicul tau il va aprecia, cu siguranta.